Saturday, August 23, 2008

Bayangan Kemenangan Kian Nyata!

Permatang Pasir,
23/8/2008.

Kemenangan kini sudah makin terzahir berpihak kepada DSAI. Memang mudah frasa ini diungkapkan tetapi berdasarkan beberapa informasi risikan jentera PKR telah ada "pengakuan" tidak rasmi daripada "Orang-orang Besar Umno" yang mengakui BN akan tersungkur dalam PRK Parlimen Permatang Pauh.

Situasi dalaman Umno Bahagian Permatang Pauh juga yang seolah-olah kurang menyokong calon BN, Arif Shah telah menyerlahkan kepincangan sturuktur sokongan jentera Umno. Atas sebab ini jugalah, wujud cara berkempen yang jahat dari pihak Umno. Frasa-frasa berbaur perkauman terpampang pada banner-banner kempen BN yang bertujuan membelit-belitkan pemikiran orang Melayu daripada isu ketuanan Melayu di Pulau Pinang hingga ke isu kouta 10% UiTM dibuka kepada bukan Bumiputera..

Kita bakal menyaksikan kempen jahat Umno dalam baki-baki hari berkempen ini menjadi lebih hebat dan gila, sehebat dan segila situasi keretakan yang berlaku dalam Umno itu sendiri!!
Makin gila kempen jahat mereka...makin teruk dan kalutnya keadaan sebenar di dalam Umno itu...bak kata pakcik-pakcik di Permatang Pasir ini "depa ni betui-betui haprak!!!"

No comments: