Friday, February 5, 2010

'Buku misteri pembunuhan Altantuya' sudah terbit


Sudah terbit !!!
DI SEBALIK MISTERI
PEMBUNUHAN ALTANTUYA


Terbitan Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), tulisan che'GuBard dengan bantuan kompolasi Nora telah menghasilkan sebuah buku berani yang mengenengahkan kompilasi 'bukti', pendedahan dan ulasan berani dalam merungkai misteri pembunuhan Altantuya. Untuk cetakan pertama hanya boleh didapati secara pos sahaja.

Kalau Najib tak salah kenapa tak berani saman media – media antarabangsa yang kaitkan dia dan Rosmah dalam pembunuhan Altantuya, tetapi hanya berani guna kuasa (PDRM) belasah rakyat sendiri yang bangkitkan'bertanyakan 'kebenaran...???


Bagi yang berminat mendapatkannya hantar wang pos / cek RM 15 (termasuk kos penghantaran) atas nama Badrul Hisham Bin Shaharin dan hantar ke alamat no. 338, Jln. Kenanga 3, Taman Bukit Chedang, 70300 Seremban. Sertakan sekali nama, alamat dan bilangan buku yang dipesan.

Bagi yang ingin memesan lebih dari 20 naskah boleh hubungi terus 0123696474 untuk mendapatkan harga istimewa. Bagi 500 pembeli yang pertama anda akan mendapat buku ini dengan VCD khas terbitan SAMM secara percuma.

No comments: