Thursday, April 15, 2010

Dari Meja Setiausaha MPN NS

Salam Reformasi,

PRK HULU SELANGOR
Semua sudah maklum pada malam Selasa 13hb April lepas, Pakatan Rakyat telah memaklumkan calon bagi Pilihanraya Kecil P094 Hulu Selangor iaitu Dato' Zaid Ibrahim dari PKR. Dalam majlis pengumuman calon PRK Hulu Selangor tersebut, kehadiran begitu ramai rakyat telah memenuhi Dewan Komuniti Serendah sebagai tanda sokongan padu kepada PR. Jelasnya di sini, isyarat sokongan para pemilih akan memungkinkan PKR berjaya mempertahankan Parlimen Hulu Selangor.

Kontingen Jentera Pilihanraya PKR Negeri Sembilan akan turut sama terlibat dalam menjayakan misi mengekalkan kemenangan disamping meningkatkan sokongan para pemilih di Hulu Selangor. Jentera Pilihanraya PKR Negeri Sembilan telah ditugaskan di Dun Hulu Bernam dan Dun Batang Kali. Cabang Jelebu, Jempol, Tampin dan Rembau telah ditugaskan di Dun Hulu Bernam yang menumpukan gerak-kerja di kawasan-kawasan Felda. Manakala Cabang Seremban, Rasah, Telok Kemang dan Kuala Pilah telah ditempatkan di Dun Batang Kali.

MATC 2009
PKR Pusat telah menetapkan Mesyuarat Agung Tahunan Cabang bagi tahun 2009 dijalankan sepanjang bulan Mac 2010.

Semua MATC 2009 yang dijadualkan di seluruh cabang di Negeri Sembilan telah berjaya dijalankan dengan sempurna mengikut lunas-lunas perlembagaan parti. Kehadiran yang memberangsangkan bagi MATC kali ini membuktikan 'mood',semangat dan kesetiaan anggota parti untuk melaksanakan tanggungjawab kepada parti berada dalam keadaan yang baik.

Akhir nukilan ini, selamat bertugas kepada semua jentera pilihanraya PKR Negeri Sembilan di PRK Hulu Selangor. Lawan tetap lawan...lawan sampai menang!!!

_SMY

No comments: