Saturday, August 7, 2010

Dari Meja SU MPN

Salam Reformasi...

Agak lama ruangan ini tidak dikemaskini lanjutan kesibukan menjalan program sepanjang bulan Julai 2010 lalu.

Pada 17 Julai 2010 bersamaan Sabtu, saya bersama Adun Chuah, YB Chai Tong Chai telah hadir ke perasmian pembukaan serentak Ranting-Ranting PKR Cabang Jempol di Felda Palong. Program ini telah dilangsung di rumah saudara Che Hashim.
Sebagaimana yang dijangka, program ini telah mendapat perhatian khusus oleh pihak polis. Terbukti seluruh kekuatan polis daerah Jempol telah dikerah untuk memantau dan sekatan ke jalan masuk Felda Palong telah dibuat. Jelas, BN telah mula tergugat dengan gerakan progresif PKR mengembangkan pengaruh politiknya ke dalam kawasan Felda.
Bagaimanapun, tidak berlaku sebarang halangan pada perjalanan program tersebut. Timbalan Presiden PKR, Senator YB Dr Syed Husin Ali telah berkenan merasmikan penubuhan serentak ranting-ranting di seluruh kawasan Palong. Kemuncak program tersebut telah dijayakan dengan pemasangan papan-tanda ranting di tepi jalan masuk utama kawasan tersebut.
Antara pimpinan yang hadir adalah Ketua Penerangan PKR Pusat-Lateefa Koya, Ketua AMK NS yang juga selaku penyelaras program-Rebin Birham, Penasihat Guaman Warga Felda Prihatin-T.Kumar dan Ketua Penerangan PKR NS-Ibrahim Yusof.

No comments: