Wednesday, March 10, 2010

Tiada Tempat Zulkifli Nordin Dalam PAS-Mustafa Ali




Setiausaha Agung PAS,Datuk Hj Mustafa Ali malam tadi telah menegaskan PAS tidak akan menerima Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Nordin menjadi ahli PAS. Beliau menegaskan pendirian PAS tersebut dalam Ceramah Semboyan Halilintar ke Putrajaya di Oakland Commerce Square, Seremban 2, Seremban yang dihadiri lebih 10 ribu orang.

"Hari ini malam ini, saya menyatakan dengan tegasnya, Zul tidak ada tempat dalam PAS...PAS tidak akan menerima Zulkifli Nordin untuk masuk PAS!" tegas Datuk Mustafa Ali yang mendapat tepukan gemuruh daripada ribuan hadirin.

Beliau turut menjelaskan Zulkifli Nordin juga telah memanipulasikan kenyataan media Naib Presiden PAS, Dato' Tuan Man Tuan Ibrahim sedangkan Dato' Tuan Man menyatakan proses untuk masuk PAS perlu isi borang dan majlis kepimpinan akan membuat keputusan untuk menerima atau menolak permohonan keahlian.

Datuk Mustafa Ali juga turut membangkitkan isu lompat beberapa Ahli Parlimen PR menjadi bebas, kes kehilangan engin jet TUDM dan kes kerosakan kapal selam yang tidak boleh menyelam.

No comments: