Thursday, June 9, 2016

Aktiviti Wakil Rakyat KEADILAN NS Bulan Mei 2016

SALAM RAMADHAN 1437H DARIPADA AHLI PARLIMEN TELOK KEMANG KEPADA WARGA TELOK KEMANG KHUSUSNYA DAN SELURUH MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DI MALAYSIA. SEMOGA IBADAH PUASA DAN SEGALA AMAL DITERIMA ALLAH

30 Mei 2016
Pejabat Ahli Parlimen Telok Kemang
Penyampai sumbangan keperluan dapur daripada Pejabat Parlimen Telok Kemang kepada Sdr.Muhammad Nazri Velayutham dan Puan Yogeswari a/p Krishnan.


16 Mei 2016
Bukit Pelandok, DUN Chuah

ADUN Chuah YB Chai Tong Chai membuat tinjauan kerja-kerja pembinaan tembok batu sangkar bagi tebing saliran.

13 Mei 2016
Pejabat Ahli Parlimen Telok Kemang

PENYERAHAN SUMBANGAN TV KEPADA SURAU AL-EHSANIAH TAMAN INTAN PERDANA, PORT DICKSON BAGI KEGUNAAN PUSAT SUMBER YANG DISAMPAIKAN OLEH EN.ZULKEFLI DI PEJABAT PARLIMEN TELOK KEMANG.


29 April 2016
Kampung Jimah, Lukut.

Program penyampaian sumbangan kepada keluarga asnaf dari Kg Jimah Baru di DUN Lukut oleh Ketua Cabang KEADILAN Telok Kemang bersama AJK Cabang.

Pihak jawatankuasa Cabang juga telah mendapatkan dana bagi menampung kos barang dan perubatan bagi pembedahan tangan seorang daripadanya.






5 Jun 2016
DUN Sikamat

ADUN Sikamat YB Aminuddin Harun & Ahli Parlimen Rasah, YB Loke Siew Fook melawat dan menyampaikan sumbangan ambang bulan Ramadhan kepada keluarga-keluarga kurang mampu dan pesakit-pesakit tenat di sekitar DUN Sikamat. Selamat Berpuasa kepada semua yang beragama Islam!




6-7 Jun 2016
Jejak Asnaf DUN Sikamat


4 -5 Jun 2016
4.00 petang 
Program Jejak Asnaf Sempena Bulan Ramadhan Di DUN Sikamat oleh YB Aminuddin Harun bersama AJK Keadilan Cabang Seremban. Lokaliti yg terlibat Rumah Rakyat Sikamat 1 & 2, Taman Perwira, Kg Ujung Pasir dan Taman Desa Kiara.


No comments: